Sunday, April 18, 2010

Malam Pra-Graduan FSR

Date: 17th April 2010


Time: 8.15 PM


Venue: Intekma Resort & Convention Centre Shah Alam


Theme: Masquarate/ Purple


Semalam telah berlangsungnya sebuah majlis makan malam bagi pelajar2 tahun akhir fakultiku iaitu Fakulti Sains Sukan & Rekreasi (FSR). Alhamdulillah saya sampai  'right on time' org kata. Honestly. 'i had a great time last night' walaupun di kenakan 'cover charge' untuk masuk rm1 utk topeng(bg sesiapa yg tiada)..'juz kidding dude'. Majlis pada malam diserikan dengan persembahan seniman FSR tak lain dan tak bukan Cik Hajar & The Geng.  Ribuan terima kasih diucapkan kepada para 'organizer' terutama pelajar2 diploma tahun akhir..Makanan yg di 'order' pon sedap2 belaka(Just like what doctor ordered) dan berharap agar dapat berjumpa lagi di masa akan datang berserta dengan kejayaan yang dikecapi masing2 Insyallah.


Kepada semua Pensyarah2 FSR (En.Rahim,En.Hisyam,En.Ali,En.Pekan, Dr. Kwame, En. Hasnol, En. Sadik, En. Pitt, Prof. Mus, En.Din, Mdm. Rez, Pn.jamatul, En.badrul, Tuan Haji Aziz serta para kakitangan FSR) saya dengan rendah diri menyusun jari memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa @ perbuatan dan meminta agar d'halalkan segala ilmu yg telah dicurahkan & diKongsikan kepada kami.


To all my classmates SR221, i officially announced that I LOVE N GONNA MISS U GUYS VERY MUCH n mendoakan agar sama2 terus maju kehadapan tanpa segan silu OK!..Thanx to u guys juga kerana telah bebanyak memberikan bantuan, serta dorongan sepanjang kita bersama..

"Go confidently in the direction of your dreams. Live the life you have imagined."
                                                                                                        

                                                                                                        Henry David Thoreau

No comments: